Extra exposure 2017-06-29T15:41:59+00:00

Extra exposure mogelijkheden

Als standhouder van De Leveranciersdagen wil jij zoveel mogelijk in het zicht zijn bij je klanten. Een manier om dit te bereiken is deelname aan deze beurs. Andere mogelijkheden zijn er ook, jullie aanwezigheid in onze vakbladen en overige media bijvoorbeeld.

Direct contact opnemen

PromZ ondersteunt je deelname met een professionele organisatie, begeleiding en de inzet van diverse media voor het werven van bezoekers. Naast de gratis mogelijkheden (welke in de standprijs zitten inbegrepen) zijn er ook een aantal extra mogelijkheden welke je op deze pagina terug vindt.

Wees niet alleen tijdens, maar ook vooraf en na de beurs in beeld bij je klant.

Bel mij:

Je naam (verplicht)

Je telefoonnummer (verplicht)

Beurscatalogus

Met circa 125 collega exposanten op De Leveranciersdagen 2017 heb je wellicht behoefte aan wat extra aandacht.
Daarom bieden we je nu de mogelijkheid een advertentieruimte te reserveren in de officiële beurscatalogus.

De catalogus zal worden uitgereikt aan alle bezoekers tijdens de beurs. Deze uitgave wordt tevens als naslagwerk gebruikt, dat soms vele maanden na de beurs nog zal worden geraadpleegd.

Een mooie manier om jouw producten of diensten onder de aandacht te brengen voor en na de beurs.

Beurscatalogus mogelijkheden

Vitrine met eigen producten bij ingang beursentree.

Een mooie manier om jouw producten bij binnenkomst en verlating van de beurs onder de aandacht te brengen.

Specificaties vitrine:
hoogte: 173 cm
breedte: 100 cm
diepte: 50 cm

Mogelijkheid om af te sluiten.

Vitrine

Logo uitlichten op beursplattegrond

Ben tijdens de beurs sneller gevonden.

– Vermelding komt in de beurscatalogus met oplage van 1000 ex.
– Online 1 jaar lang op de website
– In de beurshal op 2 schermen bij de entree.

Plattegrond vermelding