Seminars 2017-09-19T12:17:59+00:00

Seminars 2017

Hoe kun jij je bedrijf in promotionele artikelen laten groeien? Hoe bedenk je de beste campagnes met gebruik van de nieuwste media en technologie trends? En hoe creëer je juist zo’n fantastische service dat je geen buitendienst meer nodig hebt? Deze en andere vragen worden beantwoord door de sprekers tijdens het seminar van de leveranciersdagen op 6 en 7 september 2017. De seminars worden je tijdens beide leveranciersdagen aangeboden door PromZ Vak en de sponsoren.

Zo zet je jouw klant centraal

Marlous Spaven

Moet jij naar buiten om je klant echt goed te bedienen? Of kun je jouw klant optimaal bedienen om als binnendienst jouw processen en communicaties zo af te stemmen dat het bijna niet meer nodig is om bij je klant aan tafel te zitten. Natuurlijk helpt het je relatie om elkaar in de ogen te kijken, maar een fantastische dienst leveren helpt nog veel meer! Inleven in je klant, je klant proces verbeteren en echt de tools anno 2017 gebruiken voor je eigen sales, zorgen ervoor dat je straks tijd over hebt. Zelfs om even bij je klant langs te gaan.


Tijdens dit seminar leer je:

• Hoe je je klant centraal zet
• Waarom binnendienst steeds belangrijker wordt
• Hoe je zelf gemakkelijk aan de knoppen kunt zitten
• En welke stappen je zelf straks kunt nemen

Dit seminar is bedoelt voor:
• Binnendienst medewerkers
• Directeuren die hun bedrijf anders willen inrichten

VR-technologie voor promotionele campagnes

Jackie Weyts

Een promotioneel artikel is al jaren hetzelfde, opnieuw zie je weer pennen en mokken langskomen. Zou het niet fantastisch zijn als die producten tot leven zouden komen? Hoe kun je de laatste VR-technologieën inzetten in jouw promotionele campagnes? Hoe kun je jouw producten een echt onderscheidend vermogen geven? Door VR-technologie toe te passen, kun je je opdrachtgever inspireren en ze tot leven te brengen. Met mooie internationale voorbeelden laat Jackie zien hoe zij dit toepassen op producten en printwerk. Laat je inspireren en motiveren om meer uit jouw producten te halen.

Tijdens dit seminar leer je:
• Wat VR is
• Hoe je het kan toepassen op promotionele producten
• Hoe je zelf gemakkelijk aan de knoppen kunt zitten
• En wat er in de markt zoal mee gedaan wordt

Dit seminar is bedoelt voor:
• Creatieve / Campagne bedenkers
• Directeuren die zich willen laten inspireren klaar te staan voor de toekomst

Product media – A strong part of your marketing strategy

Cecilia Grahn Nyd

Cecilia Grahn Nyd, vice-president van het Zweedse MEC Gruppen, geeft beide beursdagen een keynote presentatie over een goed doordachte inzet van zoals zij dat noemt Product Media (net iets meer dan het promotionele product), als geïntegreerd onderdeel van de marketing- en communicatiestrategie. Dit seminar is in het Engels.

Tijdens dit seminar leer je:
• Hoe je slimmer promotionele producten kunt gebruiken in je campagne
• Hoe je een betere inkoper of investeerder wordt in product media
• Welke resultaten je kunt verwachten in je campagnes
• En hoe je de ROI voor jouw klant vergroot

Dit seminar is bedoelt voor:
• Creatieve / Campagne bedenkers
• Handelaren die meer rendement voor hun eindklant willen behalen
• Directeuren die zich willen laten inspireren en klaar te staan voor de toekomst

Is uw bedrijf future proof?

De economie en maatschappij bevinden zich in een periode van transitie. Het speelveld in de branche van promotionele artikelen, promotioneel textiel, relatie- en kerstgeschenken verandert mee. Er zijn genoeg redenen om aan te nemen dat, dit nog maar het begin is. Deze verandering leidt tot nieuwe vragen over de eigen organisatie, manier van (samen)werken en verdienmodellen.

Ondernemers, maar ook de branchevereniging (PPP) zelf, moeten werken aan veranderingen. Stilzitten is geen optie. U en wij zijn aan zet. Dit voorjaar heeft PPP een viertal Strategie Sessies georganiseerd. Die werden goed bezocht, meer dan 100 branchegenoten kwamen op deze PPP On Tour sessies af. Er werden bruikbare ideeën geventileerd en input en tips gegeven om het beleid aan te passen aan de veranderende situatie in de markt. De PPP lunchsessie tijdens de Leveranciersdagen willen wij aangrijpen om de bevindingen en de uitkomsten van de discussies met u te delen. Harrie van Heck, die tijdens deze PPP Strategie Sessies gespreksleider was, geeft een boeiende samenvatting van de bijeenkomsten, die belangrijke informatie opgeleverd hebben.’

Foto impressie: PPP on tour

Impressie seminars 2016-2017